A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Агрономічненський ліцей
Агрономічної сільської ради
Вінницького району Вінницької області

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

З метою забезпечення рівного доступу до освітніх послуг всіх учасників освітнього процесу в Агрономічненському ліцеї Агрономічної сільської ради створюються відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням особливостей їхнього розвитку:

- забезпечення педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (практичний психолог, реабілітолог);

- створення сучасного, безпечного та комфортного освітнього середовища;

- здійснення психолого-педагогічного супроводу;

- створення умов для розвитку – обладнано ресурсну кімнату для проведення корекційно-розвиткових занять;

- територія ліцейського подвір’я має вільний доступ для маломобільних груп населення;

- налагодження співпраці з батьками.

На виконання п.2 ст. 30 Закону України «Про освіту», підпункту «Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими потребами» при вході до навчального закладу є пандус для людей з обмеженими фізичними можливостями, однак не облаштовано окремі туалетні кімнати з урахуванням спеціального обладнання для дітей з особливими освітніми потребами, відсутні ліфти, підйомники.

Агрономічненський ліцей має кількарічний досвід впровадження інклюзивного навчання. Інклюзивне навчання передбачає створення такого освітнього середовища, яке відповідає потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку (стаття 20 Закону України «Про освіту»).

На один рік розробляється індивідуальна програма розвитку. Двічі на рік (за потребою частіше) переглядається з метою її коригування. Зокрема, коли у дитини виникають труднощі у засвоєнні визначеного змісту навчального матеріалу, чи навпаки виникає необхідність перейти до наступного рівня складності виконання завдань. Навчальний процес здійснюється диференційовано за навчальними програмами, підручниками, посібниками, рекомендованими МОН.

Особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу забезпечують асистенти вчителя, які беруть участь у розробленні та виконанні індивідуальних навчальних планів та програм, адаптують навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами. Індивідуальний навчальний план визначає перелік навчальних предметів, послідовність їх вивчення, кількість годин, що відводяться на вивчення кожного предмета за роками навчання, та тижневу кількість годин.

Заклад співпрацює з Інклюзивно-ресурсним центром Тиврівської селищної ради (адреса: 23300, Вінницька область, Тиверська, 20).

Усі основні приміщення закладу мають природне та штучне освітлення у відповідності до діючих норм. У закладі дотримується визначений Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти температурний режим та режим вентиляції повітря; підібрано кольорову гамму в оздобленні приміщень; розташування меблів й обладнання; забезпечується регулярність вологого прибирання. Територія закладу підтримується в належному стані.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора