Засідання МО вчителів-філологів мовно-літературної освітньої галузі
Освітня інноваційна діяльність в ліцеї закладає основи інноваційної діяльності учнів в майбутньому. Саме вчитель – новатор формує розвинену особистість, яка використовує набуті знання і вміє самостійно їх поповнювати, конкурентоспроможну в будь – якій сфері суспільного життя, відповідальну, здатну досягти найголовнішої мети життя людини. 16 січня пройшло засідання МО вчителів-філологів мовно-літературної освітньої галузі, на якому було розглянуто тему: ««Сприяння розвитку і формуванню життєво компетентної особистості в умовах інноваційних освітніх технологій». Заступник директора з НВР Голубаха Ю.В. проаналізувала стан ведення зошитів з української мови та літератури, зарубіжної літератури в 5-11 кл.: дотримання орфографічного режиму, рівень виконання класних робіт та домашніх завдань; підвела підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури, Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика та участь у ІІІ етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка. Було заслухано виступи членів методичного об’єднання з питаннями:
- «Особливості сучасного уроку української мови та літератури»
(Бешляга А.В.)
- «Критичне мислення: що і як розвиваємо?» (Стоян А.А.)
- «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови та літератури як засобу активізації пізнавальної діяльності учнів»
(Штойко Т.І.);
- «Підготовка та проведення НМТ в 11 кл.» (Чорнобільська Л.І.).
Обов’язковим структурним елементом кожного засідання МО є практична робота: розв’язування ситуативних завдань, відповіді на проблемні запитання. Голова методичного об'єднання Стоян А.А. запропонувала скласти мотиваційний пазл «Я люблю рідну мову за…».
Засідання методичного об'єднання пройшло змістовно та повчально, з вирішенням низки актуальних питань. Педагоги обмінялися досвідом, отримали нові знання та методичні рекомендації, що сприятиме покращенню якості викладання гуманітарних дисциплін.